Известие

Collapse
No announcement yet.

Чукане(потропване) в купето от към двигателя 156 2.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Чукане(потропване) в купето от към двигателя 156 2.4

    Така,чукане(от страната на пасажера долната страна и идва от двигателя) се появи още в БГ ,чукаше когато работи на обороти и когато колата е в движение,появяваше се само когато минавах през по големи неравности но след пътуването до UK проблемът стана постоянен.Закарах колата в сервиз на мой приятел започнахме обстоен преглед.Трябва да отбележа че по ходовата почти всичко е сменено а което не е,е във много добро състояние,същото се отнася и до ролките.След час ослушване оглеждане чукане не открихме нищо.Но когато напънах двигателя със щанга откъм пистовият ремък чукането спря,след още няколко опита стигнахме до извода че е тампонът на двигателя до обтяжната ролка срещу гумата.Вчера го сменихме но не без проблемно,болтът се счупи и се наложи да сваляме цялата алуминиева част върху която е поставен.
    Чудо,настъпи пълна тишина.С огромна усмивка и чувство на задоволство поех към къщи.Направих няколко обиколки из кварталите с изключена музика да се насладя на звука на двигателя.
    И тъкмо когато паркирах звукът се появи ОТНОВО!
    Трябва да отбележа че вече се чуваше по меко(отдавам го на сменения тампон)
    Та колеги искам да чуя и вашите предложения.

    Да допълня:чукането се чува само в купето,отвън не може да се улови,и когато предницата е вдигната също спира но когато се спусне върху гумите започва отново.
    Поздрави!
    Last edited by AttilaSL; d.m.y г., 11:48.
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

  • #2
    При мен също се яви подобно почукване, което се оправи след смяна на един тампон на гърнето, колкото и несериозно да звучи. Огледай ги да няма някой закъсан и да ти е провиснала генерацията. Друг възможен вариант е реактивната щанга между ботуша и мотора.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Да споделя и аз, че преди време имах подобен проблем, който се реши със смяна на централния тампон на двигателя ( този, който е в средата и генерацията минава до него). Силно препоръчвам при смяна на тампони двигател да се избягва марката БЪРТ, защото при мен се скъса десния още при спускането на мотора.
      Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
      Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
      Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now

      Comment


      • #4
        Понеделник или вторник ще проверя и тези варианти,забелязах нещо странно.Сега почуква почти по същият начин но:когато волана е направо си чука ,когато завъртя наляво спира,надясно чука.Когато отворя капака спира .странна работа!Да не се окажат два успоредни проблема, след смяната на тампона има положителен ефект.
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

        Comment

        Working...
        X